Toimus oktoobris 2019. Osta replay SIIT.

Intensiivne workshop õppimaks selgeks e-kaubanduse (täpsemalt Amazon) platvormi parimaid praktikaid kasumlike tooteideede leidmiseks.

VÄLDI KALLEID VIGU!

Kasumliku tooteidee leidmine on üks kõige tähtsamaid ja kriitilisemaid ülesandeid Amazoniäri alustamisel. Vead siin maksavad kätte 6-12 kuu töö ja sageli kogu investeeritud raha.

Ühte ainsat kriteeriumi vigade vältimiseks aga ei ole, hea toode on kombinatsioon paljudest soodsatest teguritest koos Sinu võimekusega see turule tuua.

Andsime Sulle seminaril meile kõige paremini töötanud toodete otsimise meetodid ja kriteeriumid, millega enda ettevõtted üles oleme ehitanud.

Võtsime aega, et läbi käia hulga valikukriteeriumeid ning paremini mõista suuremat pilti, mille sees töötad, et oskaksid iseseisvalt otsustada, mida võtta ja mida jätta.

Millest workshopil rääkisime ja mida saad salvestust vaadates praktiliselt läbi teha?

  • Tooteotsingu suunad ja trendid:
    • Mis toimis varem ja mis toimib täna?
    • Kuhu suunas tooteotsing on liikumas?
    • Kas keskenduda kiirelt turuletoomisele või toote unikaalsusele?
    • Milline on täna parim toode?
  • Mida silmas pidada:
    • Millised on keerulised või suisa keelatud tootekategooriad alustajale?
    • Eri tootenišide eripärad – mida tooteotsingus silmas pidada.
    • Raha – mis eelarvega täna hakkama saab?
  • Kuidas teha teoorias:
    • Kuidas vaadata Black Boxist ja Jungle Scoudist väljapoole?
    • Millised on otsingu baas- ja lisakriteeriumid täna?
    • Mille alusel leida ja kuidas müüa hooajalisi tooteid?
  • Kuidas teha praktikas:
    • Otsime läbi erinevate meetodite reaalseid ideid, mida võiks turule tuua.
  • Muud nipid:
    • Mis võtetega kaitsta enda leitud toodete kopeerimise eest?
    • Kuidas eristuda nii, et eelarve lõhki ei lähe?
    • Kuidas saada tõeliseks tooteotsinguspetsialistiks?

KOOLITAJAD

EGLE RAADIK-GONCHEV

Egle on tänaseks Amazonis müünud 2,5 aastat. Selle aja jooksul on ta välja koolitanud ligi sada amazonimüüjat ja koos tiimiga jõudnud 1mln aastakäibenie.

Samas, teekond selleni pole olnud meelakkumine ning aastatega on tehtud hulgaliselt vigu ja läbikukkunud tooteid, mida Egle nüüd Sind vältima õpetab.

MIHKEL MOOSEL

Mihkel on Amazonis müünud 3,5 aastat. Tal on oma Amazoni äri, mis teeb tänaseks üle 200 000 USD igakuist käivet ja veab Amazoni agentuuri “Digital Merchant.”

Läbi isikliku ettevõtte ja klienditööde on ta käe külge pannud enam kui sajale erinevale tootele kõikvõimalikes nišides, vitamiinidest kuni aiamajadeni.

Mihkel keskendub eelkõige põhjalikult läbimõeldud ja kliendikesksetele lahendustele, mille tõttu on ta seni isiklikus äris suutnud hoida 100%-st toote õnnestumise tõenäosust.

Osta pilet SIIT.

Valdkond: Turundus ja müük
Õppekavarühm: Ärindus, haldus ja õigus – Ärindus ja haldus – Turundus ja Reklaam
E-post: egle@eturunduspartner.ee
Õpiväljund: õpilane oskab pärast koolituse läbimist luua suure kasvupotentsiaaliga tooteideid e-kaubanduses lanseerimiseks.
Koolituse formaat: grupikoolitus
Koolituse läbiviimiseks vajaliku kvalifikatsioon ja eeldused: vähemalt kesktaseme inglise keele oskus, hea arvutikasutusoskus (sh vähemasti ühe teksti- ja kujundusprogrammi valdamine).
Õppemaht: Kursus kestab kokku 5h
Toimumiskoha aadress: Pärnu mnt 148 Spring Hub.
Koolituse tase: algtase või edasijõudnud (vastavalt õppija tasemele)
Koolituse keel: eesti
E-õpe digitaalses klassiruumis: ei
Maksumus: 189 EUR+km (226,8 EUR)
Tunnistus: Lõpetajale  väljastatakse tunnistus haridus- ja teadusministri määrusega kinnitatud täienduskoolituse standardi kohaselt.