Professionaalsetele võtmesõnade analüüsile keskendunud tarkvarad maksavad sadu kuni tuhandeid eurosid aastas. Paraku on ka laialt teada, et kõik need ei ole täpsed – võttes aluseks vaid Google’st saadava info või ainult ühe päeva BSR (Best Seller Rate), võib müügipotentsiaali hindamine olla tuhandete eurode raames moonutatud.

Mina kasutan võtmesõnade analüüsiks tippkvaliteediga tarkvara, kombineerides seda manuaalse konkurentsianalüüsiga.

Võta mind appi, kui:

  • Sa ei tea, mis võtmesõnad on väärt kasutamist ja mis mitte
  • Sul on listing loodud ja tekst kirjutatud
  • Sa ei tea, kas oled kasutanud õigeid võtmesõnu õiges kohas
  • Listing ei tule vaatamata Sinupoolsele pingutusele otsingutest hästi välja
  • Sa ei tea, kas oled ära kasutanud KÕIK vajalikud võtmesõnad, või oled midagi olulist kahe silma vahele jätnud (ja seetõttu kannatab ka müügimaht)